کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9425 | مشاهده و دانلود: 759670994 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/05 | اعضاء: 318776 | نظرات: 37999
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد با برکت پیامبر مهربانی ها حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و حضرت امام جعفر صادق علیه السلام تبریک و تهنیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تغییرات در برنامه انتشار ویندوز 11

امروز، ما گزارشی در مورد تاریخ انتشار نسخه 24H2 ویندوز 11 منتشر کردیم که مایکروسافت ظاهراً در یک پست وبلاگی درباره بهبود حفاظت از داده‌ های Copilot تأیید کرده بود. طبق این پست، این شرکت رسماً در حال بررسی تاریخ 8 اکتبر 2024 به عنوان تاریخ انتشار بروزرسانی سالانه ویژگی‌ های ویندوز 11 بود.

 

تغییر نظر مایکروسافت

با این حال، پس از انتشار این گزارش‌ ها، شرکت یک "یادداشت ویراستار" به پست اصلی خود اضافه کرد که این اطلاعات را رد می‌کند. در این یادداشت آمده است:

یادداشت ویراستار 9.18.2024 - تاریخ‌ های ذکر شده در زیر مربوط به بروزرسانی‌ های ماهانه منظم سرویس‌ دهی ما برای نسخه‌ های پشتیبانی شده ویندوز 11 است و هیچ ارتباطی با زمان انتشار عمومی ویندوز 11، نسخه 24H2 ندارد.

علاوه بر یادداشت ویراستار، مایکروسافت همچنین بخش‌ هایی از مقاله را که به‌ طور خاص به "انتشار سالانه بروزرسانی ویژگی‌ های ویندوز 11" اشاره داشت، ویرایش کرده است.

 

تغییرات در برنامه انتشار ویندوز 11

 

پست اصلی و تغییرات آن

این پست اصلی چه می‌گفت:

چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد؟ بروزرسانی Microsoft Copilot برای ارائه حفاظت از داده‌ های سازمانی در حال انجام است.انتقال به برنامه Microsoft 365 به عنوان نقطه ورود برای Microsoft Copilot با انتشار سالانه بروزرسانی ویژگی‌ های ویندوز 11 همسو خواهد شد. تغییرات از نسخه پیش‌ نمایش غیر امنیتی اختیاری در 24 سپتامبر 2024 شروع شده و با بروزرسانی امنیتی ماهانه در 8 اکتبر برای تمام نسخه‌ های پشتیبانی شده ویندوز 11 ادامه خواهد داشت. این تغییرات در ماه بعد برای رایانه‌ های ویندوز 10 اعمال خواهد شد. این بروزرسانی جایگزین Copilot فعلی در تجربه ویندوز خواهد شد.

 

این نسخه اصلاح شده است:

چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد؟ بروزرسانی Microsoft Copilot برای ارائه حفاظت از داده‌ های سازمانی در حال انجام است.انتقال به برنامه Microsoft 365 به عنوان نقطه ورود برای Microsoft Copilot به زودی انجام خواهد شد. تغییرات از نسخه پیش‌ نمایش غیر امنیتی اختیاری در 24 سپتامبر 2024 شروع شده و با بروزرسانی امنیتی ماهانه در 8 اکتبر برای تمام نسخه‌ های پشتیبانی شده ویندوز 11 ادامه خواهد داشت. این تغییرات در ماه بعد برای رایانه‌ های ویندوز 10 اعمال خواهد شد. این بروزرسانی جایگزین Copilot فعلی در تجربه ویندوز خواهد شد.

 

گمانه‌ زنی‌ها

اگر بخواهیم حدس بزنیم، شاید مایکروسافت قصد داشته باشد انتشار عمومی 24H2 را برای مدتی به تعویق بیندازد، زیرا ممکن است مشکلی وجود داشته باشد یا شاید هنوز آماده نیست که تاریخی برای آن تعیین کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51021 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/06/29 تعداد مشاهده: 803
سافت گذر